Notiser

Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13
  1. #1 Standard Gör du din bokföring själv? 
    Reg.datum
    jun 2009
    Ok, gör du bokföringen själv eller lägger du ut den till någon? Vad betalar du i så fall?

Har alltid gjort min själv när jag har haft eget, men undrar om det kanske inte var i onödan lite grann (pappa var revisior, så det har legat i familjen) :-)
    Svara med citat  
    Oderland Webbhotell
    Oscforum.se rekommenderar Oderland vid drift av Webbutiker
    12 månaders backup och 24/7 teknisk support via telefon och chat ingår!

2. #2 Standard  
    Reg.datum
    feb 2005
    Jag har alltid gjort allt själv, men funderar på att leja bort det..
    Det är ju så tråkigt..
    Svara med citat  

3. #3 Standard  
    Reg.datum
    jun 2009
    Ja, det är verkligen aptrist, men man måste förmodligen ställa det i förhållande till sitt kontrollbehov också :-) Om jag gör den själv känner jag att jag vet exakt vad som pågår, typ
    Svara med citat  

4. #4 Standard  
    Reg.datum
    apr 2007
    Allt utom slutbokföring gör jag själv, kan verkligen rekomendera fortnox som har underlätta min bokföring och jag spara mycket tid på den gämnfört med spcs som jag körde innan.

Citat Ursprungligen postat av Allopass Visa inlägg
    Ok, gör du bokföringen själv eller lägger du ut den till någon? Vad betalar du i så fall?

Har alltid gjort min själv när jag har haft eget, men undrar om det kanske inte var i onödan lite grann (pappa var revisior, så det har legat i familjen) :-)
    Svara med citat  

5. #5 Standard  
    Reg.datum
    jun 2009
    Kör SPCS själv. Vad är fördelarna med fortnox som får det att gå så mycket snabbare?
    Svara med citat  

6. #6 Standard  
    Reg.datum
    apr 2007
    Allt är upplagt i färdiga mallar.
    Tex utfrakt
    Enda jag skriver in är vad frakte kostat och klickar på bokför sen är det klart samma med dags kassa fyller i vad jag sålt. brudklänningar 12000kr bal 5000kr och bokför så sköter den allt själv. plus att den är webb baserad.

Citat Ursprungligen postat av Allopass Visa inlägg
    Kör SPCS själv. Vad är fördelarna med fortnox som får det att gå så mycket snabbare?
    Svara med citat  

7. #7 Standard  
    Reg.datum
    aug 2004
    Sådana konteringsmallar fixar man snabbt själv i SPCS, inga problem. Jag har inga problem att sköta bokföringen själv. Går snabbt om man har sådana färdiga mallar. Ger god kontroll av ekonomin vilket är viktigt.
    Svara med citat  

8. #8 Standard  
    Reg.datum
    apr 2007
    Jag tyckte att spcs var allt för krånglig för en lek man och det tyckte min revisor oxå och det va hon som tipsade om fortnox, har halverat mina kostnader på hjälp från revisorn efter att jag bytte till FN.

Citat Ursprungligen postat av Flotec Visa inlägg
    Sådana konteringsmallar fixar man snabbt själv i SPCS, inga problem. Jag har inga problem att sköta bokföringen själv. Går snabbt om man har sådana färdiga mallar. Ger god kontroll av ekonomin vilket är viktigt.
    Svara med citat  

9. #9 Standard  
    Reg.datum
    jan 2004
    Kör löpande själv, men själva årsbokslutet gör min bokföringsfirma. Det är för stort och det måste bli redigt gjort med.

Många köp och sälj kan man ibland bunta ihop till en betalning vilket underlättar bokföringen något väldigt. T.ex alla sina domäner via Loopia Prepaid.
    Egen företagare inom Affiliate & Adsense - Min blogg
    Svara med citat  

10. #10 Standard Nytt bokföringsprogram 
    Reg.datum
    sep 2009
    Jag använder firmabok.
    Det är inte färdigt men än så länge fungerar det kanon. Det är nog det enklaste program jag använt som har det som behövs för enskild företagare. Behöver ingen hjälp längre som jag behövde när jag använt andra bokföringsprogram.

EDIT:
    Glömde adressen dit:

FirmaBok Start
    Svara med citat  

Behörigheter för att posta
  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •