Notiser

Resultat 1 till 2 av 2
  1. #1 Standard Payson modul funkar ej 
    Reg.datum
    maj 2009
    Ser att det finns ett par trådar om payson modul som inte fungerar

Jag har installerat payson modulen från deras hemsida och använder version 2.3.1 och One Page Checkout från Dynamo Effects

När jag har fyllt i checkoutsidan skickas jag aldrig till Paysons betalsida

Jag undrar om Payson modulen fingerar med 2.3.1 och med OPC och om det finns några alternativa moduler

Jag har förstått att Tim säljer en egen modul och undrar om installation ingår, jobbigt att betala för en ny modul så kvarstår problemet

Sist men inte minst så undrar jag om Payson har en sån betalknapp som Paypal för du kan skippa checkoutsidan helt och om det finns någon modul på svenska för egen faktura

Tack på förhand
    Svara med citat  
    Oderland Webbhotell
    Oscforum.se rekommenderar Oderland vid drift av Webbutiker
    12 månaders backup och 24/7 teknisk support via telefon och chat ingår!

2. #2 Standard  
    Reg.datum
    apr 2007
    Vad jag kan minnas är Dynamo Effects kassalösning skriven på ett sätt som inte hedrar processflödet i osCommerce hur det var designat. Du får självfallet prova min modul innan du faktureras, installationen klarar du själv busenkelt. Funkar det inte makulerar vi fakturan. En del betalmoduler tar heller inte hänsyn till flödet utan tar små "genvägar". Min modul bör vara skriven på ett sätt som lämnar högsta möjliga osCommerce kompatibilitet.

Payson har ingen express checkout modul till osCommerce vad jag känner till.
    Senast redigerad av TiM den 2014-01-03 klockan 17:52.
    Svara med citat  

Behörigheter för att posta
  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •