Notiser

Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 17

Ämne: Min webshop

1. #1 Standard  
    Reg.datum
    feb 2004
    Så.. börjar så smått få igång den.

Kvar att göra
    Är inte helt färdig med logga,, lite länkfärger skall ändras..samt en översikt av resterande bilder så de blir enhetliga på produkt sidorna.
    Kreditkorts lösning.. avvaktar förhandlingen på månadskostnad som någon vis person satte igång. Någon som har hört något?
    Håller på med att få sidan längre upp på nätet,någon som har lite tips? Moduler som jag står och väger mellan är står Header Tags Controller eller Category Meta Tags

Annars kom gärna med komment.
    Sidan i sig blev lite mörk,några åsikter?

Någon med modem får gärna tala om hur dryg sidan är att ladda.

http://www.pokerdreams.se/
    Edit: La in en länk till sidan, som du måste ha.
    Svara med citat  
    Oderland Webbhotell
    Oscforum.se rekommenderar Oderland vid drift av Webbutiker
    12 månaders backup och 24/7 teknisk support via telefon och chat ingår!

2. #2 Standard  
    Reg.datum
    dec 2004
    Tja.. hinner inte kolla mycket mer på den just nu.. skall kolla nogrannare senare..
    (skall åka till Egypten)

Tänkte bara säga en kort grej..

1) Jag förstår att du kanske tänker på dem med modem.. men personligen så tycker jag att du MÅSTE försöka få "kortleken" samt "chippen" på höger och vänster sidan i bättre kvalite!! Det går! utan att förlora mycket snabbhet.

Kortleken på högersidan ser rent sagt "Dassig ut".

2) Ev. är det inte så lyckat med en transperant "kundkorg".. ser ju inte överhuvudtaget vad där står... man måste tänka på att om det är någon färg man skall vara försiktig med, så är det just RÖD, eftersom endel har problem med att se den färgen. (Och NEJ, Jag har inte det, men känner några som har det) Särskillt om det som här.. men en bakgrund med många färger... då kan dem som har färgproblem "kasta in handuken", så att säga.

3) Vet inte hur duktig du är i tex. Photoshop.. men annasr är det inte så svårt att göra bilderna du har i mitten "transparanta" eller med någon bakgrund...

4) Jag tycker (dvs. att det behöver inte alla tycka) det vore bättre med "Menyraden" i mitten.. och med någon annan design.. Just nu så försör den ju dessutom "Kortleken"

Lycka till!

/eNZo
    Svara med citat  

3. #3 Standard  
    Reg.datum
    nov 2004
    Har testat sidan med modem, det tar en stund att ladda den första gången eftersom det är en del bilder på sidan. När första sidan väl är laddat går det hyfsat bra att surfa runt eftersom dessa bilder inte laddas om.

Håller med om problemet med transparant kundkorg, bra idé, men funkar inte mot den bakgrunden.
    Svara med citat  

4. #4 Standard  
    Reg.datum
    feb 2005
    Gillar designen och färgerna, håller med om att bilderna bör lyftas minst en nivå. Dock så tycker jag att menyn till höger passar bra, men det är ju bara mitt tycke.

Det kanske saknas information om vilka Ni är, att Ni har F-skatt framkommer men något mer än det har jag ej kunnat hitta, (hittade er adress också men ingen information om er).

//Reine
    Svara med citat  

5. #5 Standard  
    Reg.datum
    feb 2004
    Gjorde en uppdatering på hela sidan.

Tyvärr e jag så jäkla envis så det dära med den transparanta kundkorgen,har jag envisas med att ha med,då den var rätt så unik.
    Nu är den släppt iaf.
    Förhoppningsvis till det bättre.

Är det någon som vet hur man tar bort Xp´s egna funktion när man håller musen över en bild,så kommer möjligheten att kopiera bilder fram.

Det som saknas är som sagt lite företags info samt övriga kundinfo länkar,renskrivning mm.

Möjligheten att betala med kort måste in oxå.. någon som har hört nåt om den kollektiva förhandlingen?
    Svara med citat  

6. #6 Standard  
    Reg.datum
    jan 2005
    Första Intrycket:
    Snyggt och stilrent och lockar till köp, speciellt för oss pokergalningar :P
    Svara med citat  

7. #7 Standard  
    Reg.datum
    feb 2004
    Tackar.. ja,,tanken är ju att sälja lite grejer. Sådana galninar e alltid välkomna
    Svara med citat  

8. #8 Standard  
    Reg.datum
    jan 2004
    Jag ser att du använder en templates från Algozone, smart!
    Svara med citat  

9. #9 Standard  
    Reg.datum
    feb 2004
    Japp..de har ena riktigt snygga.. vore jag lika haj som de skulle jag inte göra annat än att kränga sådana.

Såg i en annan tråd att någon annan "firma krängde sådana för 1500 kr st.. lite dyrt.. algozone är billigare
    Svara med citat  

10. #10 Standard  
    Reg.datum
    mar 2004
    Mamma mia... Jäklar vad snygg butiken är. En galen pokerlirare som jag lär säker uppsöka Poker Dreams igen när jag behöver.

//Henke
    Svara med citat  

Liknande ämnen

1. ny webshop
    Av oskari i forum Min webshop
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-07, 16:53
  2. min webshop
    Av Miafia33 i forum Min webshop
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-06-26, 13:09
  3. Webshop