Notiser

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16
  1. #11 Standard  
    Reg.datum
    jan 2007
    Jag hittade samma kodning på index.php filen och jag vet att när dem böt index filen så rättades det till MEN då försvann alla produkt nyheter så vad ska jag göra ?

Något förslag ?
    Svara med citat  
    Oderland Webbhotell
    Oscforum.se rekommenderar Oderland vid drift av Webbutiker
    12 månaders backup och 24/7 teknisk support via telefon och chat ingår!

2. #12 Standard  
    Reg.datum
    jan 2007
    Jag hittade samma kodning på index.php filen och jag vet att när dem böt index filen så rättades det till MEN då försvann alla produkt nyheter så vad ska jag göra ?

Något förslag ?

I index-php filen står det så här : <td width="100%" valign="top"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="0">

Vågar jag byta ut 100 % till 125 istället ????
    Svara med citat  

3. #13 Standard  
    Reg.datum
    jan 2007
    När man lägger in en ny index fil så fungerar produkt tabellerna men då försvinner alla produktnyheter ... Vad är det vad ska jag göra ... blir galen snart ...
    Svara med citat  

4. #14 Standard  
    Reg.datum
    jan 2007
    Nu har vi kommit så långt att produkt tabellerna sitter där dem ska sitta MEN det som saknas nu ÄR :

Produktnyheterna på första sidan ... Någon som vet var jag kan hitta den någon stans i index.php ??? Snälla ...

Alla andra produktnyheter finns med men inte den tabellen på första sidan ...
    Svara med citat  

5. #15 Standard  
    Reg.datum
    jan 2007
    Om man går in på www.kickishobbysida.se sedan klickar på Garner/Hemstickat så ser man en tabell med produktnyheter i DEN KATEGORIEN MEN
    en sådan tabell ska även finnas på första sidan med dem SISTA produkterna jag har lagt in oavsett vilken kategori dem ingår i ...

Hur kan jag få tillbaka den ? Vad är det för kod som saknas ???
    Svara med citat  

6. #16 Standard  
    Reg.datum
    jan 2007
    Promlemet lööööööst jipppiiiii .

Det var 2 st sådanahär // som fanns med i nya filen som inte skulle vara där :0) Så nu fungerar webshopen igen som den ska :0)
    Svara med citat  

Behörigheter för att posta
  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •