Hej,
Jag har länge funderat på att öppna en webbutik, men jag har inte riktigt vågat med tanke på allt krångel och jobb man måste lägga ner för det ska blir något bra. För en månad sen hittade jag en sida där de bjöd 30 dagars trial för att testa göra en webbutik. Jag tog verkligen chansen och började fixa och utveckla. Nu har jag bestämt mig att jag vill förtsätta att kämpa och jobba hårt för att få det gjort! Jag har ännu inte öppnat min webbutik då jag har mycket att fixa. Det är inte allt ni ser det är bara en liten del.
Min idé är att fånga målgruppen ungdomar/vuxna mellan 14 - 30 år. De som spelar tv-spel eller gillar att bygga och köpa de bästa dator produkterna. För att göra min idé ännu bättre så har jag tänkt på att sänka priserna och ha antingen ingen frakt eller en liten fraktkostnad.
Jag är inte ute efter att bli stenrik utan jag vill ha nöjda kunder som handlar och tycker att sidan ger båda bra service och erbjuder fina priser.
Saker som jag har tänkt att sälja är spel, datorer, filmer, böcker, mobiltelefoner, datortillbehör och något lite udda som vattenkylning och luftkylning som inte finns av i butiker i Sverige.
Jag är jätte tacksam om ni kunde ge era synpunkter, kommentarer, ideér för att förbättra, betyg etc allt som ni kan bidra med är jag tacksam över.
Ge mig gärna en positiv och en negativ kommentar, men också konstruktiv kritik
E HALLEN
Tack på förhand
Med vänliga hälsningar,
E HALLEN