Notiser

Resultat 1 till 10 av 10
  1. #1 Standard www.ehallen.com - vad tycker ni om min webbutik? 
    Reg.datum
    feb 2012
    Hej,

Jag har länge funderat på att öppna en webbutik, men jag har inte riktigt vågat med tanke på allt krångel och jobb man måste lägga ner för det ska blir något bra. För en månad sen hittade jag en sida där de bjöd 30 dagars trial för att testa göra en webbutik. Jag tog verkligen chansen och började fixa och utveckla. Nu har jag bestämt mig att jag vill förtsätta att kämpa och jobba hårt för att få det gjort! Jag har ännu inte öppnat min webbutik då jag har mycket att fixa. Det är inte allt ni ser det är bara en liten del.

Min idé är att fånga målgruppen ungdomar/vuxna mellan 14 - 30 år. De som spelar tv-spel eller gillar att bygga och köpa de bästa dator produkterna. För att göra min idé ännu bättre så har jag tänkt på att sänka priserna och ha antingen ingen frakt eller en liten fraktkostnad.
    Jag är inte ute efter att bli stenrik utan jag vill ha nöjda kunder som handlar och tycker att sidan ger båda bra service och erbjuder fina priser.

Saker som jag har tänkt att sälja är spel, datorer, filmer, böcker, mobiltelefoner, datortillbehör och något lite udda som vattenkylning och luftkylning som inte finns av i butiker i Sverige.

Jag är jätte tacksam om ni kunde ge era synpunkter, kommentarer, ideér för att förbättra, betyg etc allt som ni kan bidra med är jag tacksam över.

Ge mig gärna en positiv och en negativ kommentar, men också konstruktiv kritik

E HALLEN

Tack på förhand

Med vänliga hälsningar,

E HALLEN
    Svara med citat  
    Oderland Webbhotell
    Oscforum.se rekommenderar Oderland vid drift av Webbutiker
    12 månaders backup och 24/7 teknisk support via telefon och chat ingår!

2. #2 Standard  
    Reg.datum
    feb 2012
    ähhh kom igen nu, har några visningar men inga kommentarer?

Gör mig den lilla tjänsten nu snälla
    Svara med citat  

3. #3 Standard  
    Reg.datum
    okt 2007
    smaken är som baken delad men jag gillar inte loggan / headern. sedan så förstår jag att produktvisning etc är bara en standard lösning men jag skulle kika lite på just det tex fler bilder lägga om själva produktsidan så det är större bilder om du nu ska ha lite text

Citat Ursprungligen postat av ehallen Visa inlägg
    Hej,

Jag har länge funderat på att öppna en webbutik, men jag har inte riktigt vågat med tanke på allt krångel och jobb man måste lägga ner för det ska blir något bra. För en månad sen hittade jag en sida där de bjöd 30 dagars trial för att testa göra en webbutik. Jag tog verkligen chansen och började fixa och utveckla. Nu har jag bestämt mig att jag vill förtsätta att kämpa och jobba hårt för att få det gjort! Jag har ännu inte öppnat min webbutik då jag har mycket att fixa. Det är inte allt ni ser det är bara en liten del.

Min idé är att fånga målgruppen ungdomar/vuxna mellan 14 - 30 år. De som spelar tv-spel eller gillar att bygga och köpa de bästa dator produkterna. För att göra min idé ännu bättre så har jag tänkt på att sänka priserna och ha antingen ingen frakt eller en liten fraktkostnad.
    Jag är inte ute efter att bli stenrik utan jag vill ha nöjda kunder som handlar och tycker att sidan ger båda bra service och erbjuder fina priser.

Saker som jag har tänkt att sälja är spel, datorer, filmer, böcker, mobiltelefoner, datortillbehör och något lite udda som vattenkylning och luftkylning som inte finns av i butiker i Sverige.

Jag är jätte tacksam om ni kunde ge era synpunkter, kommentarer, ideér för att förbättra, betyg etc allt som ni kan bidra med är jag tacksam över.

Ge mig gärna en positiv och en negativ kommentar, men också konstruktiv kritik

E HALLEN

Tack på förhand

Med vänliga hälsningar,

E HALLEN
    Svara med citat  

4. #4 Standard  
    Reg.datum
    feb 2012
    Citat Ursprungligen postat av tonyj Visa inlägg
    smaken är som baken delad men jag gillar inte loggan / headern. sedan så förstår jag att produktvisning etc är bara en standard lösning men jag skulle kika lite på just det tex fler bilder lägga om själva produktsidan så det är större bilder om du nu ska ha lite text
    Jag håller med om loggan, ska köpa mig en cool logga snart. Så den har jag redan planerat på att ändra.
    Men vad säger du om färgerna? orange på menyn, vit på mitten, grå på kanterna och marin blå på headern. Några färger som du skulle tycka va coolt att ha med/eller ändra?

Vissa produkter har 2-4 bilder har inte fixat på alla än. Menar du att bilderna ska vara större när man klickar på de eller när man klickar på en produkt så ska man se lite större bild på produkten?

Tack för din kommentar by the way
    Svara med citat  

5. #5 Standard  
    Reg.datum
    jan 2012
    Tror det skulle bli snyggare, om du hade logotyperna för logitech, HP, Apple mm på höger sida istället för lägre ner på vänster
    sida, bara en tanke
    Svara med citat  

6. #6 Standard  
    Reg.datum
    feb 2012
    Tack för din kommentar!

Jag ska se om det går att ändra på det.
    Svara med citat  

7. #7 Standard  
    Reg.datum
    feb 2005
    Jag förstår inte riktigt varför du lägger upp din sida här.
    Detta forum är främst för osc butiker, och vad jag direkt kan se så verkar din vara från shopify.
    Svara med citat  

8. #8 Standard  
    Reg.datum
    feb 2012
    Ja, okej det hade jag ingen aning om. Jag letade på google efter lite forum där jag kunde visa min webshop och få lite synpunkter om den.
    Men jag antar det är okej ändå, det skadar väl inte?
    Svara med citat  

9. #9 Standard  
    Reg.datum
    nov 2007
    Citat Ursprungligen postat av ehallen Visa inlägg
    Ja, okej det hade jag ingen aning om. Jag letade på google efter lite forum där jag kunde visa min webshop och få lite synpunkter om den.
    Men jag antar det är okej ändå, det skadar väl inte?
    Det skadar verkligen inte! Detta forum är redan så inaktivt så det skadar väl inte att det kommer upp en ny tråd per kvartal.

Dock är din webbplats nere just nu, så jag kan inte kolla på den.
    Svara med citat  

10. #10 Standard  
    Verkar som sajten ligger nere.
    Svara med citat  

Behörigheter för att posta
  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •