Notiser

Resultat 1 till 5 av 5
  1. #1 Standard osCommerce / PrestaShop butiker från Mindsparx 
    Hej
    Behöver ni hjälp med drift, underhåll, ny butik eller installationer? Besök oss på osCommerce prestashop webbutik så hjälper vi dig.

På Mindsparx hjälper vi företag och privatpersoner med drift, underhåll och tillverkning av webbutiker baserade på osCommerce samt PrestaShop.

Med över 10år i branschen så kan du vara säker på att få den hjälp du behöver. Våra tjänster är support av nya samt befintliga butiker, Tillverkning av butiker, underhåll och installationer av moduler. Kika gärna in på vår referenssida för att se lite av vårt arbete.

/Janne
    Senast redigerad av Mindsparx den 2011-07-10 klockan 14:53.
    Svara med citat  
    Oderland Webbhotell
    Oscforum.se rekommenderar Oderland vid drift av Webbutiker
    12 månaders backup och 24/7 teknisk support via telefon och chat ingår!

2. #2 Standard  
    Reg.datum
    mar 2011
    Vad har man för nytta av Mindsparx-admin då? Har installerat det men finner ingen större nytta av det, antagligen är jag dum som inte ser det? Eller så är det bara annolunda Admin-look?? Och den skiten som rullar vid sidan är ju bara ivägen så den har jag stängt ner...Är det bara för looken..En som undrar..
    Svara med citat  

3. #3 Standard  
    Reg.datum
    okt 2007
    Bara looken inga funktioner

Citat Ursprungligen postat av PeWee Visa inlägg
    Vad har man för nytta av Mindsparx-admin då? Har installerat det men finner ingen större nytta av det, antagligen är jag dum som inte ser det? Eller så är det bara annolunda Admin-look?? Och den skiten som rullar vid sidan är ju bara ivägen så den har jag stängt ner...Är det bara för looken..En som undrar..
    Svara med citat  

4. #4 Standard  
    Reg.datum
    mar 2011
    Tack för svaret Tonyj.
    Var som jag trodde då, efter jag hade installerat den.
    Har rensat bort den igen :-).
    Svara med citat  

5. #5 Standard  
    Reg.datum
    feb 2005
    Om ditt företag skall ge ett seriöst intryck bör kanske ert kontakt forumlär fungera? När jag provade fylla i det fick jag databas error.
    Svara med citat  

Behörigheter för att posta
  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •