Notiser

Resultat 1 till 4 av 4
  1. #1 Standard mmabutiken.com 
    Reg.datum
    aug 2007
    Tror adressen avslöjar det mesta, men det är alltså MMA kläder och utrustning, ta en titt på: MMA kläder & utrustning - MMAbutiken.com och återkom gärna med synpunkter på vad ni tycker om shoppen
    Svara med citat  
    Oderland Webbhotell
    Oscforum.se rekommenderar Oderland vid drift av Webbutiker
    12 månaders backup och 24/7 teknisk support via telefon och chat ingår!

2. #2 Standard  
    Reg.datum
    okt 2007
    lite synpunkter/idéer men som sagt smaken är som baken....

1. jag skulle nog ha röd text istället för grön då den röda texten går i UFC´s stil ( men jag är inte så insatt i MMA den kanske går på grön färg :-) men jag personligen tänker på röd/grå när jag tänker färger för kampsport )
    2. popuen skulle jag göra större då iallafall jag får scrolla tex när man ska beställa produkt inte mycket men ändå gäller då både ner och höger min upplösning är 1920*1080.
    3. kanske skulle ha en fighting ring som bakgrund utanför butiken som är fast oavsett om man scrollar eller inte

det var lite idéer

Upptäckte att popupen inte gäller alla produkter

Citat Ursprungligen postat av gnoffa Visa inlägg
    Tror adressen avslöjar det mesta, men det är alltså MMA kläder och utrustning, ta en titt på: MMA kläder & utrustning - MMAbutiken.com och återkom gärna med synpunkter på vad ni tycker om shoppen
    Svara med citat  

3. #3 Standard  
    Najs sida. fick kritik för min egen hemsida för att man måste scrolla åt sidorna i vissa upplösningar (exmepel sådana som är vanliga på dessa populära minipc). Så jag vidarebefodrar till dig. kolla bredden i butiken! Testa i olika upplösningar.

Sedan skulle jag vilja veta vad du använder för något till "bildspelet" på frontpagen. Är det något hemmasnickrat eller något plugin/gragram?
    Svara med citat  

4. #4 Standard  
    Reg.datum
    aug 2007
    Citat Ursprungligen postat av team_f Visa inlägg
    Sedan skulle jag vilja veta vad du använder för något till "bildspelet" på frontpagen. Är det något hemmasnickrat eller något plugin/gragram?
    Tack för synpunkterna

Det är ett javascript som heter NivoSlider, kika på: Nivo Slider - The Most Awesome jQuery Image Slider
    Svara med citat  

Behörigheter för att posta
  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •