Notiser

Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11
  1. #1 Standard alla mina sidor,program,licenser avyttras 
    Jag vet inte om jag trampar några regler på tårna om jag skriver detta inlägg?, men om jag gör det var vänlig radera det direkt. Jag har satt upp en massa sidor och butiker på nätet och har haft eget företag. Jag har avvecklat företaget och säljer nu iväg alla mina domännamn, sidor, scripter, licenser till ett fördelaktigt pris. Jag vill ha 20.000kr ink.moms för alla mina sidor,domännamn,program,licenser m m..
    Bara trendbutiker.se har haft en omsättning på över 23.000kr+ från april till december 2010.

Namnen som ingår är:

trendbutiker.se

pumpar.nu (överlåtelseavgift på Ca 2400kr som köparen får stå för)

trendic.cc

fattig.eu

hundenhero.se

sirmaggon.com

kundonline.se

kundonline.com

max1000.se

lånekuben.com

395kr.se

Alla sidor som ligger under domännamnen ingår samt programmen jag använder vid webbdesign och dess licenser.

Kontakta mig för mer information.

//Daniel
    Senast redigerad av trendbutiker den 2011-02-07 klockan 23:08. Anledning: Sänkt priset
    Svara med citat  
    Oderland Webbhotell
    Oscforum.se rekommenderar Oderland vid drift av Webbutiker
    12 månaders backup och 24/7 teknisk support via telefon och chat ingår!

2. #2 Standard  
    Har nu valt att sänka priset rejält och detta är det absolut lägsta jag kan gå. Nytt pris för allting är nu 20.000kr ink.moms. Har fått ett bud på 7.500 exkl.moms men tackat nej. Har även satt upp en sida enkom för försäljningen av mina domännamn. SÄLJSIDAN.

Jag kan även sälja domännamnen för sig men trendbutiker.se kommer inte att säljas för lägre än 20.000kr. Så vill någon köpa loss t ex kundonline.se så går det bra. Bara komma med bud via min säljsidas formulär... Detta är ett bra tillfälle om man vill starta upp någonting eget som redan genererar pengar. Arbetar just nu med flera kundsidor samtidigt så detta år har börjat bra...

//Daniel
    Svara med citat  

3. #3 Standard  
    Reg.datum
    jan 2004
    Hur genererade du omsättningen på trendbutiker.se? Om det handlar om kunduppdrag specificera gärna om dessa befintliga kunder hänger med. Det är där värdet ligger.
    Egen företagare inom Affiliate & Adsense - Min blogg
    Svara med citat  

4. #4 Standard  
    Hej. Inkomsterna är från kundbetalningar av både hemsidor, webbutiker, banners. Detta är den totala intäkten ink.moms. Sedan så följer inga kunder med, men jag marknadsför sajten nu och jag har även 3 sidor som jag bygger på för tillfället och det innebär att det kommer att finnas en länk till trendbutiker.se på alla dessa sidor och det i sin tur kommer att generera merförsäljning....

//Daniel
    Svara med citat  

5. #5 Standard  
    Reg.datum
    okt 2007
    Hej Daniel!
    Du har en konstig värdering då du värderar det på dina kunduppdrag! Skillnad om det fanns dokument/avtal där kunder är förbokade med uppdrag.
    Om jag köper dessa av dig hur menar du att jag har automatisk merförsäljning för att du har länkar på andra sidor hehehe hur räknade du fram den kalkylen?

Du skriver att script osv följer med speca gärna vad det är för något så man vet om det finns något värde där.Samt programmen vad är det för program, samt följer orginalförpackningen med?

Citat Ursprungligen postat av trendbutiker Visa inlägg
    Hej. Inkomsterna är från kundbetalningar av både hemsidor, webbutiker, banners. Detta är den totala intäkten ink.moms. Sedan så följer inga kunder med, men jag marknadsför sajten nu och jag har även 3 sidor som jag bygger på för tillfället och det innebär att det kommer att finnas en länk till trendbutiker.se på alla dessa sidor och det i sin tur kommer att generera merförsäljning....

//Daniel
    Svara med citat  

6. #6 Standard  
    Reg.datum
    apr 2007
    Tror att dett enda som man skulle va intresserad av är din kund databas , nästan alla w-butiker som säljs säljs efter det.
    Man kommer överens om ett pris per kund.
    Sen efter det är omsättning och affärs iden ytterligare ett sätt att få upp priset.

Men program som du har kan du lägga en lista på dessa?

Citat Ursprungligen postat av trendbutiker Visa inlägg

//Daniel
    Svara med citat  

7. #7 Standard  
    Hej. Jag förstår era tankar och funderingar men jag kan berätta att en länk på alla hemsidor som har kommit ut från trendbutiker.se är värt mycket i marknadsföringssyfte. Sedan så ingår inte existerande kunder men framtida kunder ingår.. Håller på att bygga upp en hemsida just nu och vid affär innan sidan är klar så kan den nye ägaren fakturera kunden och på så sätt få in lite pengar samt en ny kund.. Scripter som ingår är enkla simpla scripter som jag har lagt upp på mina sidor bara för att få fler länkar till trendbutiker.se..

En enkel men ack så effektiv sida/script är glittertext generatorn. Varje glittertext innehåller en länk tillbaks till trendbutiker.se. www.trendbutiker.se/glittertext

Sedan så kan man även tillverka gratis banners hos trendbutiker.se. Trendbutiker.se - xpressbanner

Har även en Favicon generator: Välkommen till Trendbutikers - - - Gratis Favicon Generator

Loggoskapare online: Loggo Skaparen - 395kr.se :: En del av trendbutiker.se ::

Gratis Twitterknappar: Twitter Knappar - Skaffa Gratis twitterknappar till din Blogg, Hemsida, Profil p bara ngra klick! Skaffa Twitterknappar som du tycker om

Mycket enkla och simpla scripter men som genererar lite trafik.. Sedan kan den nye ägaren bygga upp allting så det passar honom/henne..

Sedan när det kommer till programmen så är det hemsidebyggar program och flashbanner tillverknings program som följer med. Kort och gott så ingår allting man behöver för att kunna sätta upp en tjänst där man säljer hemsidor och banners.. Namnen finns och besökarna finns redan.

Har haft förfrågningar om att göra stadsportaler och communitys men eftersom jag inte är riktigt så haj på PHP så har jag fått tacka nej. Uppdrag som dessa kan man ta mer betalt för. Sedan kan man även höja priserna på just hemsidor om man känner för det och då får man en ökad omsättning...

Jag håller även på att sätta upp 2 sidor till (som jag sponsrar) och dessa kommer även att innehålla länkar tillbaka till trendbutiker.se..

Finns intresse så kontakta mig.

Hemsidor - Webbutiker - Domnnamn - Banner - Header - Loggor

Det går givetvis bra att köpa loss enstaka namn om man så vill. Exempelvis så säljer jag namnen kundonline.se & kundonline.com för 3500kr tillsammans eller 2000kr styck. Dessa namn passar säkert inte till allt men till mycket eftersom namnen säger sig självt..
    //Daniel
    Senast redigerad av trendbutiker den 2011-02-11 klockan 18:42.
    Svara med citat  

8. #8 Standard  
    Uppdatering: Jag har fått ett bud på trendbutiker.se på 15.000kr ink.moms som jag har tackat nej till. Jag vill ha minst 20.000kr ink.moms för trendbutiker.se.

//Daniel
    Svara med citat  

9. #9 Standard  
    Lägger in 2 domännamn till som ingår i 20.000kr paketet. Kan tänka mig att sälja iväg dessa för sig om jag får in ett attraktivt bud. Namnen är - flash24.se & webstarmedia.se

//Daniel
    Svara med citat  

10. #10 Standard  
    Vill någon bara köpa loss flash24.se ink. hemsida, programmet som jag använder vid byggandet av hemsidor samt glittertext generatorn så går det bra också. Jag hade tänkt mig 10.000kr för det paketet. Har lagt upp flera tjänster/sidor under flash24.se och dessa är: Spelsida, Flashkort, Twitterliknande sida, Forum, Glittertext, wordpress (La bara upp wp för att testa alla mina templates som jag har på datorn).

Pris: 10.000kr eller vid köp av trendbutiker.se konceptet för 20.000kr så ingår detta. Givetvis så hjälper jag till att föra över sidor, program m m till köparen och hjälper även till med allting annat som köparen behöver hjälp med.

//Daniel
    Svara med citat  

Behörigheter för att posta
  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •