Notiser

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15
  1. #11 Standard  
    Reg.datum
    nov 2007
    Citat Ursprungligen postat av PeWee Visa inlägg
    Inte för jag vet så mkt. om denna sidan ännu. Men av erfarenhet så la jag ca 80 000 - 120 000 i nästan 3 års tid på adwords tidigare om åren. Gav inget extra. var just på den tiden iaf bara skit. Var när adwords startade, budgivning på sökorden. kuinde vara 3-500 besök på en dag men ingen affär av det..Rena dynga är vad jag fick som uppfattning iaf.. eller bedrägeri..Är säkert bättre och säkra nu..men men. Jag skiftade om och pyntade optimeringföretag istället, runt 900 + moms imånaden och var bättre utfall. testade flera olika som bara ljög om vad de kunde prestera. hoppade av 2 av dem redan efter 2-3 månader, backade på sökmotorerna istället. hittade ett företag just då, i GBH. klättrade uppåt på google, men tog ca 6 månader innan man låg på första sidan, har varit på första sidan ca 5-6 år med dem nu...Är bra för en site(g:a å ful i Frames) som jag gjorde för 11 år sedan :-). Och har över 38 miljoner träff på sökordet. sjukt, men kul att klara av att ligga kvar. Ligger 6 plats just idag..Neee Adwords bara ett snabbare sätt att bränna pengar...
    Kanske använda radbyte?
    Svara med citat  
    Oderland Webbhotell
    Oscforum.se rekommenderar Oderland vid drift av Webbutiker
    12 månaders backup och 24/7 teknisk support via telefon och chat ingår!

2. #12 Standard  
    Reg.datum
    mar 2011
    Om vedebörande *med idiotiska * kommentare, angående radbyten, använde tråden med innehållet Adwords istället kanske strängen tillför nåt mera matnyttigt än radbyten t.e.x. Nån som sitter utråkad eller ? :-). Joinade igår, Få se vad det ger, nåt intressant finns säkert.
    O
    C
    H

V
    I
    S
    S
    T

R
    A
    D
    B
    Y
    T
    E
    N

I

V
    E
    R
    S
    A
    L
    E
    R
    .
    Svara med citat  

3. #13 Standard  
    Har kört ca 500kr/mån men har inte gett mer än mailet som det skrevs i har även testat en bannaer kampanj på olika sider men det var ännu sämre än adword. Bästa har nog varit att aktivt jobba på forum med rätt inriktning kostar oftast inget förutom tid
    Svara med citat  

4. #14 Standard  
    Det beror helt på vilka sökord du vill synas på. Adwords är ett bra sätt att synas på första sidan, innan du har kommit så långt att du via sökmotoroptimering ligger på första sidan. Hur ska dina kunder annars hitta till dig? Givetvis ska du inte betala för de sökord som du redan ligger på första sidan på Google. Adwords kräver kunskap, tid och engagemang för att vara lönsamt, så läs på ordentligt och ändra, uppdatera och anpassa ofta. Kolla in starta eget företag-sajten MittFöretag.com, där finns massor med bra guider för Adwords och sökmotoroptimering.
    Svara med citat  

5. #15 Standard  
    Reg.datum
    maj 2013
    Hej på Er!

Jag är relativt ny här men har lång erfarenhet av försäljning och annonsering. Jag skulle påstå att Google Adwords endast fungerar som en tillfällig lösning. Personligen tycker jag att det är sjukt dyrt, min rekommendation är att testa "retargeting" via adroll eller liknande. Dom har dessutom stöd för facebook med retargeting. Annars kan det också vara värt att testa Googles Diplay network med banners, då betalar man mellan 10 - 70 öre klicket.
    Svara med citat  

Behörigheter för att posta
  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •