Notiser

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16
  1. #11 Standard  
    Reg.datum
    apr 2007
    Jag kommer nog inte visa din butik för min fru, i dubbel bemärkelse, då får jag punga ut pengar för då ska hon handla, sen får jag börja göra en helt ny layout eller köpa in den tjänsten...
    =0)

Citat Ursprungligen postat av Johga Visa inlägg
    Det där language.php felet var bara när jag höll på att modda lite, tror och hoppas att det inte är kvar

Jag har lagt ner ganska mycket tid på shopen hehe men det är viktigt. Jag tycker jag fått till den rätt schysst designmässigt samt funktionsmässigt. Produktsidan och checkout är jag nog mest nöjd med. Kom och köp nu alla osc freaks
    Svara med citat  
    Oderland Webbhotell
    Oscforum.se rekommenderar Oderland vid drift av Webbutiker
    12 månaders backup och 24/7 teknisk support via telefon och chat ingår!

2. #12 Standard  
    Reg.datum
    jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av lasseboy Visa inlägg
    Jag kommer nog inte visa din butik för min fru, i dubbel bemärkelse, då får jag punga ut pengar för då ska hon handla, sen får jag börja göra en helt ny layout eller köpa in den tjänsten...
    =0)
    Visa! Visa! Visa! Visa! Vad tycker ni om produkterna, är det något som faller er i smaken? Det är ju ganska moderna lampor som inte är så utbrett i Sverige än....
    Svara med citat  

3. #13 Standard  
    Reg.datum
    jun 2008
    Jag har gjort en ny bakgrund, gjort om startsidan, produktlistan och produktsidan lite grann. Vad tycker ni om uppdateringen?
    Svara med citat  

4. #14 Standard  
    Reg.datum
    apr 2008
    hej skulle vilja veta hur du lagt in email adress i footer så man kan mejla dig . hur ser php koden ut. tack
    sjysst butik har sparat den i mina favoriter.
    Svara med citat  

5. #15 Standard  
    Reg.datum
    okt 2007
    la det bara såhär:
    <td class="Footer" width="25%" height="150" valign="top" style="padding-left:20px;">
    <div class="FooterTitle">Kontakta oss</div>
    <div><p>Telefon: xxxxxxxxx<small>(10:00-20:00)</small><br>
    E-mail: <a href="mailto:info@dinmail.se">info@dinmail.se</a></p></div>
    <div><a href="http://www.dinsite.se/kundtjanst">Kundtjänst</a></div></td>

Citat Ursprungligen postat av samlarforum Visa inlägg
    hej skulle vilja veta hur du lagt in email adress i footer så man kan mejla dig . hur ser php koden ut. tack
    sjysst butik har sparat den i mina favoriter.
    Svara med citat  

6. #16 Standard  
    Haj! Jag letar efter en liknande funktion du har i headern, dvs bildväxlaren/bildspelet. Är det egenhändigt eller finns det något bra verktyg för att göra liknande?
    Svara med citat  

Behörigheter för att posta
  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •