Notiser

Resultat 1 till 4 av 4
  1. #1 Standard Sajt för referensbutiker för olika plattformar och branscher 
    Reg.datum
    jun 2009
    Hej,

Jag heter Kristoffer och har under en tid försökt komma igång med e-handel. Jag har letat efter en bra sajt där man enkelt kan se referensbutiker från olika e-handelsplattformar och branscher. Jag har dock inte hittat någon så jag startade en egen som heter E-handel Showcase, se E-handel Showcase | Hitta referenser av webbshoppar på olika e-handelsplattformar och e-handelssystem

Tanken med denna sajt är att personer som är intresserade av e-handel på ett enkelt sätt ska kunna se referensbutiker från olika plattformar och branscher. Det går även att betygsätta butikerna och skriva kommentarer.

Tanken är också att personer/företag som har en e-butik idag ska kunna visa upp den på sajten. Varje e-butik får en egen sida där de kan presentera butiken och där det finns en länk till butiken och till företaget som utvecklat plattformen, se exempelvis Wall44 | E-handel Showcase

Om du har en butik som du vill lägga upp får du jättegärna göra det på Lägg till butik | E-handel Showcase

Jag har precis lagt upp sajten så all feedback välkomnas. Jag nås enklast på info@ehandelshowcase.se

Med vänliga hälsningar

Kristoffer
    Svara med citat  
    Oderland Webbhotell
    Oscforum.se rekommenderar Oderland vid drift av Webbutiker
    12 månaders backup och 24/7 teknisk support via telefon och chat ingår!

2. #2 Standard  
    Reg.datum
    mar 2004
    Bra grej!
    Svara med citat  

3. #3 Standard Ztorez.se finns också 
    Reg.datum
    jan 2009
    Hejsan!

Shoppa Online - Kläder, Mobiler mm är en liknande sida.
    Fast ingen betygsättning dock..

Hade vart toppen att samla alla webshoppar på en sida.. Vem orkar gå ut och knö bland folk idag?

Svara med citat  

4. #4 Standard  
    Reg.datum
    sep 2008
    Bra ide :-)

Men jag tycker du skulla ha med vilken plattform butiken använder på första sidan.
    Svara med citat  

Behörigheter för att posta
  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •