Notiser

Resultat 1 till 4 av 4
  1. #1 Standard Vill Ni synas i en medlemstidning (m.m.) 
    Reg.datum
    sep 2008
    Hej, vet inte om detta är tillåtet eller ej. Men jag finns med i styrelsen i en stor supporterförening i Sverige. Vi kommer till nästa fotbollssäsong att göra om det nuvarande medlemsskapet helt och hållet. Det kommer bli kanonbra med en proffsig medlemstidning med mera.

Vi finns på SvenskaFans, vilket är en enorm reklampelare i sig...

Vi söker följande saker

- Någon som vill köpa reklamplats i våran medlemstidning
    (Man får då inte bara reklam i tidningen utan även på hemsidan, i mailutskick och i form av artiklar)

- Eller någon som har lust att erbjuda våra medlemmar en medlemsförmån, tex fri frakt om ni är en webbutik, eller 20% rabatt på vissa utvalda produkter med mera.

Skicka ett mail till mig om det är någon som vill ha lite detaljer.

peter@chelz.se
    Svara med citat  
    Oderland Webbhotell
    Oscforum.se rekommenderar Oderland vid drift av Webbutiker
    12 månaders backup och 24/7 teknisk support via telefon och chat ingår!

2. #2 Standard  
    Reg.datum
    sep 2008
    Kan även säga att vi har möjlighet att sälja reklam i våra artiklar vi skriver på officiella hemsidan. Januari månad hade vi 122 000 läsare.

Detta kan bakas in i samma erbjudande som medlemstidningen.
    Svara med citat  

3. #3 Standard  
    Reg.datum
    mar 2009
    Hej på er.
    Jag har haft planera på att starta en webbutik eller överta en annan. Surfade runt
    och sökte efter potentiella objekt men insåg att det finns ingen bra sida för denna
    typ av handel. Drog igång idix.eu där ni kan klicka er fram till den nya Handelsplatsen endast för webbutiker. Vad tycker ni? Har ni funnit någon bra sida för just handel med webbutiker, blocket kanske men mycket oseriöst köpare finner man där.

//Fredrik
    Svara med citat  

4. #4 Standard  
    Reg.datum
    dec 2005
    Citat Ursprungligen postat av Handelsplatsen Visa inlägg
    Hej på er.
    Jag har haft planera på att starta en webbutik eller överta en annan. Surfade runt
    och sökte efter potentiella objekt men insåg att det finns ingen bra sida för denna
    typ av handel. Drog igång idix.eu där ni kan klicka er fram till den nya Handelsplatsen endast för webbutiker. Vad tycker ni? Har ni funnit någon bra sida för just handel med webbutiker, blocket kanske men mycket oseriöst köpare finner man där.

//Fredrik
    Sluta göra egenreklam för din amatörmässiga webbsida. Köp adwords eller något med skräpa inte ner forumet.
    Svara med citat  

Behörigheter för att posta
  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •