Notiser

Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 40
  1. #1 Standard  
    Reg.datum
    apr 2007
    Tänkte ha premiär 1 juli på webbutiken istället för vår vanliga hemsida..
    Nu är det så att jag sitter och bligar på shopen,,,blir blind hittar inget att korrigera hjälp mig att hitta fel i butiken och även iden och feed back (kretik positiv & negativ) samt testa handla och kola om det funkar.. anv:Test pass: test1

Har hittat ett fel nu frakten vid beställnning av 2 eller fler produkter blir helt fel.... Tacksam för lite hjälp
    Lasse

http://www.brudklanningar.nu/webshop
    Svara med citat  
    Oderland Webbhotell
    Oscforum.se rekommenderar Oderland vid drift av Webbutiker
    12 månaders backup och 24/7 teknisk support via telefon och chat ingår!

2. #2 Standard  
    Ser bra ut.. dock skulle jag hellre vilja att det hette Svenska kronor istället för Svenska kroner. Vet inte om jag har rätt eller så.. Annars SEK..
    Svara med citat  

3. #3 Standard  
    Reg.datum
    apr 2007
    Thanks "sek" verkar vettigt!!!
    Svara med citat  

4. #4 Standard  
    Reg.datum
    mar 2007
    Ser bra ut tycker jag, testade i o f inte alla funktioner, men det jag provade fungerade bra.
    Några saker som JAG tycker:

* Om inte rutan för Notifieringar behövs, så ta bort den, den bara "är i vägen".

* Så länge du inte har några recensioner på produkterna så ta bort knappen för "Betyg", det ser bara tomt ut när man går in och det inte står några recensioner nånstans.

* Om möjlighet finns - gör bilderna större när man zoomar - man såg inte så jättebra trots zoomningen.

* Ta gärna bort eller formulera om raden "Välkommen gäst" - den ser sååå trist ut när man kommer in i butiken.

* Jag vet inte om det var jag som var blind, men jag såg ingen presentation av företaget?

Lycka till med nätbutiken!
    Svara med citat  

5. #5 Standard  
    Reg.datum
    apr 2007
    Tack Dogglas!!
    Gott nu hittar man lite som inte är så smart att ha ,, man blir så hemma blind..
    Var hittar du rutan Notiferingar..
    Om jag tar bort knappen betyg då kan väl ingen ge betyg .. och då blir det väl inga recentioner !! har jag fel?

Tyvärr så är dom flesta bilder så små i orginal. men ska tänka på det när vi får in nya klänningar från våra leverantörer.

presentation... MM det hade jag helt glömt bort men frågan är vart ska man ha den ... och har alla webshopar en presentation?? får luska i detta.
    Svara med citat  

6. #6 Standard  
    Reg.datum
    mar 2007
    När du tar upp prod.beskrivningen på en produkt får du upp rutan "Notifieringar" till höger.

Tänkte bara att du kunde dölja knappen "Betyg" men ändå ha möjligheten för folk att skriva recensioner ett tag, så kan man ju ta fram knappen igen när det kommit in lite recensioner. (Vet inte hur man gör men tror det går).

Ta egna bilder när ni får hem produkterna! Tror man gärna vill se närbilder på tyget och ordentligt upplysta plagg om man ska handla på nätet. Det är ju svårare att ångra sig och då vill man känna sig säker som kund när man beställer.

Och en liten presentation tycker jag hör till - inget märkvärdigt, men återigen, ska man handla på nätet kräver man lite mer - man vill nog veta vem/vilka man "har att göra med
    Svara med citat  

7. #7 Standard  
    Reg.datum
    apr 2007
    OK!! Thanks !!

Jo får kolla om det går att lösa i vårt hus med bilder eller om man måste få en bra upplyst lokal... Det får bli nästa projekt..

Presentationen får nog frugan skriva så får vi se vart vi kan klämma in den lol..
    Lasse
    Svara med citat  

8. #8 Standard  
    Reg.datum
    maj 2006
    en bild säger mer än tusen ord.

När det gäller den typ av produkter du har så tycker jag att du ska ta dom till en riktig fotograf så du får proffsiga bilder.
    Svara med citat  

9. #9 Standard  
    Reg.datum
    apr 2007
    JO vi har tänkt om det där med bilder, Nya produkter vi lägger ska ha bättre bilder, och allt eftersom så ska vi försöka få in bättre bilder på de vi har på lager.
    LAsse
    Svara med citat  

10. #10 Standard  
    Reg.datum
    jun 2007
    Det ser konstigt ut, jag har ringat in.

Kör Opera i Debian.
    Svara med citat  

Liknande ämnen

1. ny webshop
    Av oskari i forum Min webshop
    Svar: 4