Notiser

Resultat 1 till 9 av 9
  1. #1 Standard  
    Reg.datum
    mar 2004
    För er som inte har de där tusenlapparna som krävs för att kunne ha en sjyst reklam i tidningen. Koll.se har väldigt förmånliga priser vad gällande reklam på nätet, i text-tv och i tidningar. Annonserar du på Koll.se kan du annonsera i Expressen, Dagens Nyheter, Kvällsposten, GT m.fl. Ni kan även annonsera i TV4:s text-tv. Priset börjar på runt 30 kr. Jag har valt att annonsera på nätet, tidningen Expressen och text-tv för bara 40:-
    Ett lysande tillfälle att spara pengar.

//Henke
    Svara med citat  
    Oderland Webbhotell
    Oscforum.se rekommenderar Oderland vid drift av Webbutiker
    12 månaders backup och 24/7 teknisk support via telefon och chat ingår!

2. #2 Standard  
    Reg.datum
    jan 2004
    men om man vill ha annonser som ser ut som annonser för företag så är det nog inte så bra eller går det att få med färg?
    Svara med citat  

3. #3 Standard  
    Reg.datum
    mar 2004
    Tänk på att detta är ett alternativ till dem som inte har så pass mycket pengar att kunna lägga ut på reklam. Detta innebär alltså vissa gränser. Annonsen blir som en radannons men man kan ha bild med i tidningen till en kostnad av 100.- De garanterar att man syns på de platser man annonserar och jag tvekar inte på att man missas i tidningen heller.
    Med andra ord. Det stället där man kan ha färg med är alltså där din bild hamnar.
    //Henke
    Svara med citat  

4. #4 Standard  
    Reg.datum
    apr 2005
    Det står i deras regler att endast privatpersoner har rätt att annonsera också... :huh:
    Svara med citat  

5. #5 Standard  
    Reg.datum
    mar 2004
    Ooops!
    Vilken tur att jag annonserade som privatperson då. Hade tänkt lägga in en annons för ett tag sen om min skivbutik. Tur att jag inte slängde bort dom pengarna då.

//Henke
    Svara med citat  

6. #6 Standard  
    Reg.datum
    apr 2005
    Japp, dock tillåter Blocket företagsannonser för samma pris som privatpersoner. Någon som vet några fler ställen där företag kan sätta in billiga annonser?

// Micke
    Svara med citat  

7. #7 Standard Billiga Annonser. 
    Reg.datum
    sep 2007
    Vi har anlitat en annonsportal (Qlickit.se - En av Skandinaviens strsta kp & slj marknader. - Hr kper, sljer, byter du prylar helt gratis.) i snart ett år, det är en billig lösning
    för att öka besöksantalet, antingen kostar det 120 kr / Mån exkl moms eller 30 öre / klick.
    Men sedan måste ju den annons man har ute på internet vara lockande, i annat fall spelar
    det ingen roll vart man annonserar. Sedan beror det ju helt och hållet på hur mycket man
    vill satsa ekonomiskt. Vi ligger även på bla prisjakt, pricerunner mfl. för trots allt så måste
    man våga satsa för att vinna, har man enbart annonser hos de som är billiga så blir
    resultatet därefter. Försök att lokalisera kundgruppen (vilken åldersgrupp, kön mm) och
    utnyttja detta och välj annons stället därefter. Att annonsera i en likal tidning är ett
    mycket dåligt sätt till marknadsföring. testa själva. be någon att läsa tidningen, fråga sedan
    vilka annonser han/hon uppfattade...svaret blir i bästa fall 1 eller 2!!!.
    Svara med citat  

8. #8 Standard  
    Reg.datum
    nov 2007
    Citat Ursprungligen postat av kalsongfarsan Visa inlägg
    Vi har anlitat en annonsportal (Qlickit.se - En av Skandinaviens strsta kp & slj marknader. - Hr kper, sljer, byter du prylar helt gratis.) i snart ett år, det är en billig lösning
    för att öka besöksantalet, antingen kostar det 120 kr / Mån exkl moms eller 30 öre / klick.
    Men sedan måste ju den annons man har ute på internet vara lockande, i annat fall spelar
    det ingen roll vart man annonserar. Sedan beror det ju helt och hållet på hur mycket man
    vill satsa ekonomiskt. Vi ligger även på bla prisjakt, pricerunner mfl. för trots allt så måste
    man våga satsa för att vinna, har man enbart annonser hos de som är billiga så blir
    resultatet därefter. Försök att lokalisera kundgruppen (vilken åldersgrupp, kön mm) och
    utnyttja detta och välj annons stället därefter. Att annonsera i en likal tidning är ett
    mycket dåligt sätt till marknadsföring. testa själva. be någon att läsa tidningen, fråga sedan
    vilka annonser han/hon uppfattade...svaret blir i bästa fall 1 eller 2!!!.
    Hur många köp o besökare ger det per månad då?
    Jag sökte på tvspel östergötland.
    Fick då bara fram 1 st annons.
    Mina erfarenheter av små annonsportaler är att det bara ger spamm och en massa x-arbete.
    Har förut haft Eniro och betalat 4000kr + moms i ett år.
    Hade då 40 st fria annonser att uppdatera. Jag slutade med detta efter ett halvår trots att Jag hade betalt för hela året.
    Tycket det bara gav en massa x-arbete och spamm.
    Köparna lyste med sin frånvaro på Eniro.
    Svara med citat  

9. #9 Standard  
    Reg.datum
    jan 2004
    kalsongfarsan är antagligen involverad i qlickit.
    Egen företagare inom Affiliate & Adsense - Min blogg
    Svara med citat  

Liknande ämnen

1. Billig kreditupplysninssajt
    Av mikvat i forum Tips och guider
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-05, 12:21
  2. BILLIG kortbetalning?
    Av sir_erken i forum Frakt, betalning och orderhantering
    Svar: 49
    Senaste inlägg: 2006-04-12, 15:45
  3. Billig svensk webbhotell