Notiser

Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 35
  1. #11 Standard  
    Reg.datum
    dec 2004
    Hmmm.. Såg på deras urval (http://www.comloss.se/butiker.htm) att dom inte har med angivna butiker att göra.. Ändrat efter denna tråd?
    Svara med citat  
    Oderland Webbhotell
    Oscforum.se rekommenderar Oderland vid drift av Webbutiker
    12 månaders backup och 24/7 teknisk support via telefon och chat ingår!

2. #12 Standard  
    Reg.datum
    aug 2005
    Originally posted by djc.se@Oct 12 2005, 04:34
    Hmmm.. Såg på deras urval (http://www.comloss.se/butiker.htm) att dom inte har med angivna butiker att göra.. Ändrat efter denna tråd?
    Denna site kom jag i kontakt med för ca 4-6 mån sen då jag funderade på en webbutik som skulle bygga på OSC. Jag la då upp en demobutik på webshopper.se (http://pckraft.webshopper.se/ ]Demobutik[/URL] ) om dom använder den som referens så kommer dom ju inte att få många kunder :P. Att div avtal såsom köpeavtal prisvillkor osv är ganska lika är ju inte så konstigt men att sno text rakt av är lågt.
    Svara med citat  

3. #13 Standard  
    Originally posted by djc.se@Oct 12 2005, 04:34
    Jag förstår inte frågan ?

Du kanske inte fattar vad jag menade. butikerna som ligger där är där för att det ska se ut som att dom har byggt dom butikerna.

Det är inte så att dom har byggt dom vilket mycket riktigt står i en liten text men den texten missar så gott som alla och tror därför att dom har byggt butikerna. Väldigt smart av dom.

Mina kunder är varnade om det och får se om deras butiker försvinner från listan snart.
    Svara med citat  

4. #14 Standard  
    Reg.datum
    dec 2004
    Originally posted by Jari+Oct 12 2005, 09:36 --></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Jari &#064; Oct 12 2005, 09:36 )</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-djc.se@Oct 12 2005, 04:34
    Jag förstår inte frågan ?

Du kanske inte fattar vad jag menade. butikerna som ligger där är där för att det ska se ut som att dom har byggt dom butikerna.

Det är inte så att dom har byggt dom vilket mycket riktigt står i en liten text men den texten missar så gott som alla och tror därför att dom har byggt butikerna. Väldigt smart av dom.

Mina kunder är varnade om det och får se om deras butiker försvinner från listan snart. [/b][/quote]
    Jaha, ett antagande igen...

Jag ser faktiskt denna lista som rena exempel på hur Osc-butiker kan se ut och fungera. Den där "lilla" texten som finns talar om att dom inte varit inblandade vilket jag/vi håller med om.. Sedan bör (läs:skall) man väl som seriöst företag be om ett godkännande från varje butik..
    Svara med citat  

5. #15 Standard  
    Så du menar att ditt antagande skulle vara mer rätt ? Har du någon kunskap överhuvudtaget på hur folk gör på Internet ?
    Svara med citat  

6. #16 Standard  
    Reg.datum
    dec 2004
    ...Jag påstår varken eller i mitt inlägg utan lämnar bara mina synpunkter så som man gör på ett diskussionsforum. Att du betvivlar min kompetens behöver jag inte ens kommentera..

*För att inte denna förstöra även denna tråden så försöker vi ALLA hålla till ämnet denna gång*
    Svara med citat  

7. #17 Standard  
    Reg.datum
    maj 2005
    Ooops... lite tråkig ton ovan... Krama varandra i forumet... :drink:

Hursomhelst, som kuriosa kan nämnas att min lilla shop fått 31 besök via comloss sedan i Juli då de började dyka upp. Sedan kan man ju undra vilken kvalitet de besöken har... :huh: j:
    Har dessa länkar en positiv eller negativ effekt på page ranking&#39;en hos Google tro?
    Svara med citat  

8. #18 Standard  
    Jag vet inte om det är negativ för din PageRank men att ligga kvar på den sidan kommer att vara negativt för dig innan jag är färdig med comloss.se :P

En sån oseriös firma och deras oseriösa arbetsätt ska man varna för. Inte bara det att dom försker ta över ett annat företags kunder men döljer tydligen också det faktumet att dom kunderna inte kommer att få någon support eller garantier hos comloss.se, allt enligt företaget som kontaktade mig.

Att comloss har snott texterna rakt av från andra företag visar ju bara det att dom är oseriösa och om dom inte ens ids att skriva egna texter tror någon verkligen att dom ids lägga ner mycket jobb på eventuella kunders butiker ?
    Svara med citat  

9. #19 Standard  
    Reg.datum
    dec 2004
    Deras demobutik var ju kanske inget att hurra för... Talar för deras kvalitet?
    Svara med citat  

10. #20 Standard  
    Reg.datum
    jan 2004
    Sidan du länkade till med butikerna fungerar inte längre. De har nog tagit bort den
    Svara med citat  

Behörigheter för att posta
  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •