Får detta då jag trycker på moduler och även moduler / Betalning.
----
Betalningsmoduler
Moduler Sortera efter Åtgärd
Authorize.net
Credit Card 0
Cash on Delivery 0
Faktura (endast kända kunder)
iPayment
Check/Money Order
NOCHEX
PayPal
2CheckOut
PSiGate
SECPay
Warning: main(): Unable to access /data/members/paid/s/c/xxxxx.se/htdocs/webshop/includes/languages/svenska/modules/payment/worldpay.php in /data/members/paid/s/c/xxxxx.se/htdocs/webshop/admin/modules.php on line 128
Warning: main(/data/members/paid/s/c/xxxxx.se/htdocs/webshop/includes/languages/svenska/modules/payment/worldpay.php): failed to open stream: No such file or directory in /data/members/paid/s/c/xxxxx.se/htdocs/webshop/admin/modules.php on line 128
Warning: main(): Unable to access /data/members/paid/s/c/xxxxx.se/htdocs/webshop/includes/languages/svenska/modules/payment/worldpay.php in /data/members/paid/s/c/xxxxx.se/htdocs/webshop/admin/modules.php on line 128
Warning: main(/data/members/paid/s/c/xxxxx.se/htdocs/webshop/includes/languages/svenska/modules/payment/worldpay.php): failed to open stream: No such file or directory in /data/members/paid/s/c/xxxxx.se/htdocs/webshop/admin/modules.php on line 128
Warning: main(): Failed opening '/data/members/paid/s/c/xxxxx.se/htdocs/webshop/includes/languages/svenska/modules/payment/worldpay.php' for inclusion (include_path='.:/data/apache/php/mmp_lib:/data/session'in /data/members/paid/s/c/xxxxx.se/htdocs/webshop/admin/modules.php on line 128
----
Vad jag kan se finns inte worldpayment med från svenska betalningsmetoderna.
Så det lär ju ha med det att göra. Men dessa fanns ju inte med på svenska översättningen som jag laddade ner.
Men bläddrar man ner på sidan så kommer ju vissa betalningsmetoder upp samt faktura. Men inte förskottsbetalning och postförskott.
Postförskott kommer dock upp under Ordet total.
Men hur får jag förskottsbetalning och postförskott in under betalning?
Samt hur ska jag får bort felmeddelandena ovan. För gissar att det borde finnas någon svenska översättning av worildpay filen eller?
MVH // Patrik --- Nybörjaren